
انقدر خوبه ...خیلی خوشحالم کهمه ی دغدغه م شده سوین و میم اصلا برام مهم نیس...هیچ سوالی ازش ندارم ..هیچ حرفی باهاش ندارم..حس میکنماز ی وابستگی گنده خلاص شدم.هنوز براممهمه.. دوس دارم کخوب باشه حالش ولی ..با توجه ب تمام بدی هایی کبهم کرد لازم داشتم ب این نقطه برسم.این نقطه برام عالیه.یکی برام ی مسیجی نوشت ک لازم میدونم جواب بدم.من وقتی بیرون میرم اتفاقا جوانب و در نظر میگیرم ..تمام همکاری دختر من ۲ یا ۳ ساعته ... بیشتر از ادن یا گشنش میشه یا دستشویی میکنه. بیرون رفتنی هم پوشکتعویضش و پوشکشو و لب...
ادامه مطلب