
دو شبه رو مبل میخابه...فدای سرم انقدر رو مبل بخابه کتن لشش قلنج کنه...بدم میاد از تمام سلول های بدنش...وقتی میره سرکار ب من زنم نمیزنه ولی وقت داره ده دیقه ده دیقه با اون دوزاری حرف بزنه...کثافت لجن ..زندگیمو خراب کرد..حیف شد زندگیم بخاطر این عوضی بی لیاقت...
ادامه مطلب