
هالو منم. چون تمام این دوران کشک داشتم و ب هرکسی میگفتم و میگفت بخاطر بارداریته ...فکرمیکردم بخاطر بارداریمه.امروز فهنیدم هیچکدوم این شک ها اشتباه بود..تمام این ۹ ماه بارها اون دختره ی جنده رو رسونده ...من شک داشتم ولی امروز مطمن شدم + نوشته شده در پنجشنبه هفتم دی ۱۴۰۲ ساعت 6:38 توسط زی زی گولو | بخوانید...
ادامه مطلب