
کامنت هایی ک برام میزارید قوت قلبه.فردا آسه آسه کارمو از خونه شروع میکنم.سوین بعضی شبا خیلی اذیت و گریه میکنه...امشبم همینطوره..انشااله فردا جوون داشته باشم برای کار. + نوشته شده در شنبه بیست و پنجم آذر ۱۴۰۲ ساعت 2:0 توسط زی زی گولو | بخوانید...
ادامه مطلب