
وقتی ب گذشته فکر میکنم ...ما ام میتونستیم هنوز عاشق باشیم اگر...وقتی ک از سر و کولش بالا میرفتم با عصبانیت پس م نمیزد.اگر وقتی داشتم با شوخی گاز گازش میکردم پرتابم نمیکرد اونور..اگر وقتی قلقلکش میدادم اونم باهم بازی میکرد..اگر هرباری ک براش غرا میپختم ازم تشکر و تعریف میکرد.اگر فقط وقت نیاز جنسیش سمتم نمیومد...اگر در مواقع عادی هم منو بوس و بقل میکرد..اگر محبت کلامی بلد بود.وقتی فکر میکنم میبینم همه چیز خیلی ویرون تر از اینه ک بخواد درست بشه...دیروز بعد از ظهر خواب بودم..خواب دیدم خاله ی کوچیک...
ادامه مطلب