میگذره تموم میشه دوباره عاشق میشیم عاشق کسی دیگه
اما من از پدر و مادرش نمیگذرم ک گناه ما گردن اوناست
واگذارشون میکنم ب خدا و امیدوارم ب بدترین شکل ممکن تقاص کاراشون رو بدن
ارزوها و رابطه ای ک از ۱۵ سالگی حفظش کرده بودم رو خراب کردن
خدا ازشون نگذره
بیست و چهارم شهریور ۹۵
دل یا دلیل؟...ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164