آخراشه

خرید بک لینک
دیگه رابطه ی ما هم جوون کندن های اخرشه

میگذره تموم میشه دوباره عاشق میشیم عاشق کسی دیگه

اما من از پدر و مادرش نمیگذرم ک گناه ما گردن اوناست

واگذارشون میکنم ب خدا و امیدوارم ب بدترین شکل ممکن تقاص کاراشون رو بدن

ارزوها و رابطه ای ک از ۱۵ سالگی حفظش کرده بودم رو خراب کردن

خدا ازشون نگذره

بیست و چهارم شهریور ۹۵

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 14:12

صفحه بندی