حالا الان داریم وسایلامونو کم کم میخریم تا وقتی مادرم از کانادا برگشت زندگیمونو شروع کنیم ...
باید خونه بخریم و ماشین و اینا..نمیدونم ک خدا چی میخواد ولی خودمو میسپارم بهش ..
دلم امروز دوباره خیلی گرفته بود
دل یا دلیل؟...ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 208