فمیلی

خرید بک لینک

امروز اون نقطه ای هستم ک از تمام خانواده م گذشتم.

هیچگدومشونو دیگه نمیخام

کاش میشد م مم دیگه نخوام

یجا باشم برای خودم ...

کسی نباشه تا آرامشمو مختل کنه

...

از همه بدم میاد میخام هیچکس نیاشه اطرافم دیگه

بلد نیستم مثل خودشون نقش بازی کنم

خسته شدم

+ نوشته شده در یکشنبه شانزدهم مرداد ۱۴۰۱ ساعت 18:51 توسط زی زی گولو  | 

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: پنجشنبه 17 شهريور 1401 ساعت: 22:46

صفحه بندی