تصمیم گرفتم درو قفل کنم و نزارم بیاد داخل خونه.
بره پیش همونی ک تمام امسال گرم میشد پیشش.
+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم دی ۱۴۰۲ ساعت 11:20 توسط زی زی گولو |
دل یا دلیل؟...
ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: چهارشنبه 13 دی 1402 ساعت: 2:04