مدتیه ک هیچ دوست صمیمی ای ندارمxa0 چون حوصله حرف زدن با کسیو ندارم...یعنی درواقع حوصله حرفای اونارو ندارم تنها چیزی ک واسم مونده همین وبلاگهxa0 xa0...