چون حوصله حرف زدن با کسیو ندارم...یعنی درواقع حوصله حرفای اونارو ندارم
تنها چیزی ک واسم مونده همین وبلاگه
دل یا دلیل؟...
ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: دوست یابی,دوستت دارم,دوست دختر,دوست,دوست دختر یابی,دوست دارم,دوست داشتن,دوستی,دوست یابی تهران,دوستی ها, نویسنده: بازدید: 376