برگشتیم و گفتن ک نهار بخوریم و بعد بریم ولی شوهرم گفت ک شلوغ میشه و الان بریم بهتره...
احتمالا اخرین روزیه ک توی خونه پدریم هستم... حس غم انگیز بدی داره این مهاجرت... دارم میترکم از غصه...
تمام خاطرات بچگی و نوجوانی و جوانی من خداحافظ
دل یا دلیل؟...ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 205