اولش فقط فکره
فکر میکنی ک طلاق بگیرم
فکر میکنی ک تنها زندگی کنم
فکر میکنی ک با یکی دیگه باشم
بعد دیگه کم کم خسته میشی
دیگه از فکرات نمیترسی
و
میری تا عملیشون کنی.
حس میکتم توی این ازدواج دارم مریض روحی میشم...
دیگه نمیتونم این ادمو تحمل کنم
سختمه
ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119