اپلیکیشنو پاک کردم

خرید بک لینک

دو روز اپلیکیشنه رو داشتم...

این کمیدیدم ادمای زیادی مسیج میدن و خیلیاشون از همسرمم خوش ظاهر ترن حس خوبی داشت...

ولی اصلا نتونستم جواب کسی رو هم بدم...

بدم میومد...

اپلیکیشنه رو پاک کردم...

ولی با میم هم صحبت نمیکنم. روزا دقیقا همینطوری سرد سرد میگدزن...

بچم یک ماه و نیم دیگه ب دنیا میاد

و من غمگین تربنم...

+ نوشته شده در جمعه چهاردهم مهر ۱۴۰۲ ساعت 2:6 توسط زی زی گولو  | 

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت: 22:23

صفحه بندی