حضورش

خرید بک لینک

وجود و حضور بچم باعث شده بتونم این پنجشنبع حمعه های همیشه ناخوش و تحمل کنم...تنها چیز خوب این روزا وجود بچمه...از خدا ممنونم.

دخترم هرکاری میکنم برات.

+ نوشته شده در جمعه بیست و دوم دی ۱۴۰۲ ساعت 3:42 توسط زی زی گولو  | 

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: دوشنبه 25 دی 1402 ساعت: 21:17

صفحه بندی